PDA

Виж пълна версия : Списък със стоте туристически обекта

J`E`K`O
10.06.10., 16:54
Здравейте и от мен :)

Аз съм програмист по професия (вярно от 1 година но все от някъде се почва) и от 2 седмици започнах да разучавам Андроид SDK-то. Изглежда интересно и не много трудно. Направих няколко туториала и сега почти завърших една програмка - Списък със стоте (които всъщност се оказаха към 300) туристически обекта в страната, подредени по град/район, избирайки града ти извежда списък с обектите в даденото населено място. Ако изберете някой от обектите излиза кратка информация - име, адрес (за музеите и т.н.), надморска височина и работно време + 2 бутона. Точно завърших функционалността за единият - отваря се прост прозорец с един textbox в който може да си записваме каквото искаме, а другият бутон е за показване на забележителността на картата (google maps). Сега работя върху това, с идеята да ти изведе маршрута от текущото ти местоположение до туристическият обект.

Надявам се скоро да успея да пусна демо с част от обектите(все пак работя и нямам много време за извличането на информация за всичките обекти, за сега съм извадил само 5-6 за тестове :( ) и ще очаквам критики и мнения (предполагам най-вече критики, все пак е първото ми Андроид приложение). :)

Разгледах форума и нещата на колегите и изглеждат интересни. Уви, аз все още нямам Андроид телефон и не мога да тестват в реални условия :(

P.S. Снощи се регистрирах в Гугъл Маркет, но поради липса на собствен сайт, сложих този. Надявам се админите да не се сърдят. Ако е проблем, ще го сменя с друг. :)

Едит:
BgTouristPlaces_1.0 - първа версия на програмата. Юзър интерфейса не е много подреден и подравнен. Възможност за лични бележки, показване на местоположението на обекта на географската карта и информация за работно време, адрес, надморска височина и дали сте били там или не.

BgTouristPlaces_1.1:
Bugs fixed: